Veelgestelde vragen

Verzenden & Bezorging

Ons doel is om de bestelde producten zo snel mogelijk op te sturen. De meeste producten hebben wij gewoon op voorraad liggen en zullen dus direct verzonden worden. Hebben wij het product niet op voorraad dan worden deze producten direct besteld en hebben wij deze vaak de zelfde dag in huis. Dit omdat wij alleen met Nederlandse en Europese groothandels werken. 

Met welke bezorgdiensten werken jullie?

Wij werken op dit moment met 2 bezorgdiensten. De bezorgdiensten zijn DHL en PostNL. In de toekomst gaan wij kijken of we misschien met nog wat andere kunnen samen werken maar op dit moment blijven wij bij de 2 eerder genoemde.

Wat zijn jullie verzendkosten?

Voor Nederland: Standaard zijn de verzendkosten €6,95. Is de totale orderwaarde hoger dan €175,- dan nemen wij de verzendkosten op ons. 

Voor België: Standaard zijn de verzendkosten €7,95. Als de bestelling boven de €175,- is, dan betaal je slechts €3,50 verzendkosten.

Mijn pakket is niet geleverd, wat nu?

Zodra we jouw pakket hebben overdragen aan onze bezorgdiensten, zijn de bezorgdiensten verantwoordelijk en zullen zij er alles aan doen om elk pakketje op tijd te bezorgen. Helaas komt het voor dat door drukte of externe factoren een pakketje later geleverd wordt. Je kan middels de track en trace zien waar het pakketje is. Heb je vragen over de bezorging, dan kan je het beste contact opnemen met de bezorgdienst. Mocht dat niet lukken, dan kun je met ons contact opnemen via onze live chat of via de mail.